Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

«Η Τζένη είναι έξω φρενών με τον πατέρα της»: Η δραματική συνθήκη

Τζένη: Μη μου πεις ότι θα τη φέρεις και στο σπίτι.
Πατέρας: Γιατί τι πρόβλημα υπάρχει.
Τζένη: Τι πρόβλημα υπάρχει; Καλά είσαι τελείως  αναίσθητος; Τίποτα δεν καταλαβαίνεις;
Πατέρας: Μήπως είσαι υπερβολική;
Τζένη: Εγώ υπερβολική; Μήπως να της δώσω και το δωμάτιό μου; Αλλά ξέχασα θα κοιμάστε μαζί...Δεν το πιστεύω τι μου συμβαίνει. Μια μικρούλα η ερωμένη του μπαμπά μου. Γιατί μου το κάνεις αυτό; Τι θα πω στις φίλες μου; Ότι ο μπαμπάς μου είναι με μια συνομηλική μου;
Πατέρας: Ηρέμισε, μη φωνάζεις. Θα μας ακούσουν οι γείτονες
Τζένη: Να μας ακούσουν, να μάθουν τα χάλια σου. Σα δε ντρέπεσαι!
Πατέρας: Μα δεν την έχεις γνωρίσει καν.
Τζένη: Δε θέλω να τη γνωρίσω. Δε θέλω. Τέλος η συζήτηση. Ή αυτή ή εγώ...

Φλώρινα, 19-2-2016
Συνεργατική εργασία για το μάθημα της Πένυς Φυλακτάκη
Ιφιγένεια Βίτσα,Αρετή Κάρκου, Μαρία Χοντρογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου